Cardas Clear Serial Buss USB

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Cardas Audio
  • Dostępność: Magazyn zewnętrzny, dostawa 1-3 dni. Magazyn zewnętrzny, dostawa 1-3 dni.
  • szt.
  • 870,00 zł / szt.
  • Niedostępny


Cardas Clear Serial Buss - kabel USB 1m

Clear Serial Buss USB - to neutralny muzycznie kabel, który brzmi tak samo przy każdej użytecznej długości, pomiędzy wszystkimi komponentami. Clear USB został zoptymalizowany pod kątem stałej impedancji przesyłowej, a nie impedancji falowej.


Cardas Clear Serial Buss - kabel USB

Kable Cardas zaprojektowane są z użyciem, złotego podziału, Constant Q, Cross-Field, kabla miedzianego Litz, technologii przewodników.

 

Cardas kable audio

 

Eleganckie rozwiazania zapewniają jakość, nie ilość. Problemy z geometrią kabla powinny być rozwiązywane w projekcie kabla, a nie poźniej przez stosowanie filtrów. George Cardas otrzymał patent numer U.S. Patent 4,628,151 opisujący kable, w których zastosowano Złoty Podział. Jest to całkowicie unikalne rozwiązanie. George zaprezentował koncepcję Złotego Podziału, stały współczynnik „Q” w kablach high-end audio. Złoty Podział to matematyczna proporcja samego życia, muzycznych skali i utworów. „Odkryty” przez Greków, ale stosowany również przez Egipcjan w Wielkiej Piramidzie wiele wieków wcześniej, człowiek stosował Złoty Podział w tworzeniu najpiękniejszych dzieł sztuki i architektury.

Sygnał w systemie, nie ważne czy cyfrowy czy analogowy, w urządzeniach tranzystorowych czy lampowych, jest zawsze prądem zmiennym. Cykliczne zachowanie prądu zmiennego powoduje wibrowanie kabli w systemie audio jak strun w gitarze. Pojemność, indukcyjność i elementy mechaniczne w kablu audio są wprowadzane w ruch przez zmiany w energii sygnału, tak jak struna gitary jest wrpowadzana w ruch. Ta forma wibracji lub rezosansów zniekszałca sygnał audio i powoduje generowanie anomali, od podkolorowania basu do rozmycia. Każdy inkterkonekt, każdy kabel głośnikowy, każdy kabel wewnątrz urządzeń ma swoją własną sygnaturę rezonansową. Masa, naprzężenia, twardość struny gitarowej, masa, naprężenia, twardość przewodnika połączona z jego indukcyjnością, rezystancją i pojemnością determinuje dźwięk, który generuje. Każde włókno w wiązce kabla ma swoją własną nutę. Włókna te wpływają na praca sąsiednich o takich samych średnicach, tworząc mocniejsze wspólne tony, tak samo jak dźwięk w kwadratowym pomieszczeniu, którego wymiary są na przykład 2,5 x 5 x 5 m.

Systemy stereo wymagają czystości sygnału audio. Gdy okablowanie wprowadza swój własny dźwięk, sygnał audio jest zanieczyszczony. Cardas stworzył kable, które absorbują lub usuwają szumy generowane przez płynący prąd, poprzez układanie przewodników w warstwach, które nie spółdzielą takiech samych rezonansów. Przewodnik ten kożystra z takiej samej proporcji matematycznej jak najwspanialsze sale koncertowe dokładnie z takiego samego powodu. Nieskończona niepodzielność sekwencji Fibonacciaego lub Złoty Podział jest kluczem do konrolowania rezonansów. Współczynnik o (Fi), lub 1 do 1.6180339887... do (nieskończoności), jest Złotym Podziałem lub Złotą Proporcją. George Cardas otrzymał patent U.S. numer 4,628,151, gdzie współczynnik o jest stosowany do jakiegokolwiek przewodnika elektrycznego.

W wiązce z przewodnikami dobranymi według Złotego Podziału, każdy z przewodników jest tak dobrany aby jego nuta nie była podobna do sąsiednich, w efekcie wygłusza to rezonans kabla. Ułożenie to znane jest jako „Cichy Przewodnik”. To właśnie cisza przewodników Cardas pozwala im być tak muzykalna i czysta.

Źródłem oscylacji w kablu jest opóźniona lub zmagazynowana energia. Energia ta jest rezultatem obniżenia wewnętrznego współczynnika „Q” lub punktu rezonasowego w konwencjonalnych kablach. Drugi patent George Cardasa U.S. patent numer 4,980,517 opisuje unikalny sposób projektowania wiązki, gdzie każdy z przewodników zmienia swoją średnicę w zależności od odległości od rdzenia kabla. Projekt ten nazwano stały współczynnik „Q”, pozwala on na równy podział obciążenia przez każdy z przewodników. Jest to bardzo efektywna metoda redukcji nieliniowości spotykanych w typowych kablach, bez zaniechania symerii przewodników lub wpływu na pojemność kabla.

Zwykłe kable są antenami dipolowymi, jednocześnie wypromieniowują jak i absorbują fale radiowe i interferencje elektromagnetyczne, które wzbudzają rezonanse systemu. Projekt kabli George Cardasa zawiera konstrukcję Cross-Field, która powoduje odwócenie każdej z warstw kabla w celu dyfuzji efektu diopolowego oraz dobrania prędkości propagacji sygnału do prędkości propagacji w dielektryku.

Rezonans kabla dodatkowo może być zredukowany przez użycie miedzi o wysokiej czystości, powietrza jako dielektryka i najlepszych technik połączeń. Cardas używa form diamentowych, wyciąga kable w atmosferze wodoru. Proces ten redukuje ilość zanieczyszczeń i eliminuje zanieczyszczenie powierzchi, które pojawia się podczas użycia standardowych form metalowych. Gdy tylko rdzeń zostaje wyciągnięty, powierchnia przewodnika jest natychmiast pokrywana uretanem chroniącym przed korozją. Jest to proces ciągły, którego rezultatem jest idealnie zailolowany rdzeń i bardzo skuteczna izolacja przed korozją. Zwykłe wiązki miedziane korodują w dość krótkim czasie. Cardas zachowuje czystość przewodników do chwili, gdy są one zabezpieczone podczas konfekcji.

Cardas kable

Każdy detal w kablach Cardas jest przemyślany. Używamy rurek z czystego Teflonu® jako oplotu przewodników, powietrze zamknięte w rurkach jest izolatorem. Cardas opracował metodę idealnego półączenia przewodników do wtyków. Wszystkie wtyki są pokrywane rodem na powłoce ze srebra. Na koniec sprawdzamy każdy z kabli, każdy z nich jest ręcznie konfekcjonowany i sprawdzany.

Właśnie ta dbałość o szczegóły w projekcie, uwaga i ścisłe przestrzeganie reżimu technologicznego definiuje Cardas Audio.

Nasze marki

  • Gradient
  • Philips
  • Mastersound
  • Avid
  • Monkey Cable
  • Viz-Art Automation
  • Tellurium Q
  • Sony
  • Yaqin
  • Cyrus
  • Musical Fidelity
  • Hana Cartridges
  • Buchardt Audio
  • Acer
  • Cabasse
  • Davis Acoustics
  • BenQ
  • Nagaoka
  • Auralic
  • Electro-Harmonix
  • Cocktail Audio
  • Audio-GD
  • Haiku Audio
  • Mee Audio
  • NuPrime Audio
  • Shuguang
  • Martin Logan
  • Seura
  • Audion
  • Signal Projects
  • Trilogy Audio
  • Pylon Audio
  • Cambridge Audio
  • Megalith Audio
  • Pioneer
  • Amina
  • Mag-Lev Audio
  • Audia Flight
  • Vitrea
  • Lumin
  • YBA
  • AudioMuzoFans
  • Wigg Art
  • Advance Acoustic
  • Paradigm
  • Peerless-AV
  • Ahp
  • Samsung
  • Manger audio
  • AudioSolutions
  • Vinyl
  • Kimber Kable
  • Tung-sol
  • Asus
  • Vein Audio
  • Crayon
  • ATC Loudspeakers
  • Używane audio
  • Goldring
  • Fram Audio
  • InFocus
  • Feliks Audio
  • Beyerdynamic
  • Audio Academy
  • Vap
  • Abyssound
  • Epson
  • German Physiks
  • Arcam
  • Naim
  • Triangle
  • Astell & Kern
  • Audio Physic
  • Audioform
  • Klipsch
  • Cardas Audio
  • Encore
  • FiiO
  • Nottingham Analogue Studio
  • Onkyo
  • Fyne Audio
  • Isotek
  • Enerr
  • Anthem
  • Tannoy
  • HiFiMan
  • Hijiri - Harmonix
  • Xavian
  • Atoll
  • Audiobyte
  • Nime Audio Design
  • JVC
  • Chord Electronics
  • Rockna Audio
  • Full Music
  • Final Audio Design
  • Mullard
  • Ortofon
  • Pear Audio Analogue
  • Solid Tech
  • Jelco
  • Nagra
  • Audio Anatomy
  • Mytek
  • Kef
  • Cayin
  • Melodika
  • Meze
  • Sveda Audio
  • Unison Research
  • Ubiq Audio
  • iFI Audio
  • Rha
  • Norma Audio
  • Davone
  • Line Magnetic Audio
  • Isol - 8
  • Wireworld
  • Quadral
  • Falcon Loudspeakers
  • Optoma
  • Tonar
  • XRCD24
  • Primare
  • Kauber
  • Pro-Ject Audio Systems
  • PSVane
  • Shanling
  • Acoustique Quality
  • Pmc
  • Zavfino
  • PureLink
  • Beniamin Baczewski
  • Rel Acoustics
  • ArtSound
  • Sovtek
  • Fezz Audio
  • Trenner & Friedl
  • Lindy
  • Genalex
  • Adeo Screen
  • Hegel
  • Brainwavz
  • Audiovector
  • Chord Company
  • Synergistic Research
  • Premium Sound